Keystone logo
Syracuse University - School of Education

Syracuse University - School of Education

Syracuse University - School of Education

Introduktion

Ledende gennem henvendelse, inklusion og handling

Mission for Syracuse University School of Education er at forberede tankevækkende og socialt bare ledere, der broer stipendium og praksis. Gennem samarbejdspartnerskaber og multifacetterede inklusiv tilgange, forbedrer vi studerendes læring og succes, fysisk aktivitet og sundhed og mental sundhed og velvære på tværs af lokalsamfund. Vi gennemfører vores mission gennem følgende ni centrale forpligtelser.

  • At uddanne højtuddannede og erfarne praktikere, lærere, administratorer, rådgivere, lærde og andre fagfolk, der er ledere på deres respektive områder og er forpligtet til at indgå i politik og praksis
  • At fungere fra en social retfærdighedsfilosofi, der omfatter fortaler for rettighederne for historisk marginaliserede befolkninger og for uddannelsesmæssige, sundhedsmæssige og bredere former for egenkapital
  • At forfølge et stramt stipendium, herunder udviklende former for intellektuelt og kreativt arbejde, der har indvirkning på lokale og globale sammenhænge
  • At fremme wellness på tværs af lokalsamfund, herunder flere dimensioner af fysisk sundhed og aktivitet og socio-følelsesmæssig velvære
  • At forberede ledere i flere felter, herunder gennem intensive feltoplevelser informeret af teori, videnskabeligt bevis, eksemplarisk praksis og gensidige forhold mellem universitet og samfund
  • At stimulere elevers succes gennem transformativ pædagogik, elevcentreret læring og effektiv integration af teknologibaserede og andre ressourcer
  • At anerkende, at mangfoldighed og akademisk ekspertise er uadskillelige. Mangfoldighed er omfavnet i sine varierede dimensioner, herunder men ikke begrænset til en forskelligartet gruppe af fakultet, studerende og personale; multikulturalisme; og arbejde i forskellige skoler og sociale miljøer.
  • At fremme tværfaglige stipendier og samarbejdspartnerskaber og at fremme et klima i uddannelsesskolen og det bredere universitetssamfund præget af gensidig respekt og demokratisk og bæredygtig praksis
  • At opmuntre et levende, tæt sammenflette samfund af lærde og studerende, der beriger samt tegner sig for en bred vifte af ressourcer og muligheder for et forskningsuniversitet.

Akkreditering

School of Education er akkrediteret af National Council for Accreditation of Teacher Education (NCATE). Den 1. juli 2013 konsoliderede NCATE sig med Teacher Education Accreditation Council (TEAC) for at danne Rådet for akkreditering af forberedelse af undervisere (CAEP). CAEP er det nye akkrediteringsorgan til forberedelse af undervisere. CAEP fortsætter med at kræve, at videregående uddannelsesinstitutioner, der forbereder skoleprofessionelle (Education Preparation Providers (EPPs)) til at bruge præstationsbaserede vurderinger til at måle en kandidats kvalifikationer, programmers succes med at nå sine mål og EPPs 'operationer til støtte for kandidater og programmer.

Professionel akkreditering af forberedende uddannelser er den berggrund, hvor alle erhverv (f.eks. Arkitektur, teknik, medicin og lov) har bygget deres omdømme. Det sikrer, at de, der kommer ind på det respektive felt, har været hensigtsmæssigt forberedt på at øve gennem assimilering af en krop af viden og præ-service praksis i erhvervet. Akkreditering af uddannelsesskoler indikerer, at skolen har gennemgået en streng ekstern gennemgang af fagfolk, at en kandidats kandidats præstationer i programmet er grundigt vurderet, inden han eller hun er anbefalet til licensure, og at programmerne opfylder standarder fastsat af undervisningsbranchen generelt .

Regionale akkrediteringsorganisationer følger nu denne samme strenge tilgang til vurderinger og beder fakultet fra uddannelse til at være ledere på deres institutioner. Dette paradigmeskift skaber en kultur på universitetscampuserne mod innovation og kvalitetsforbedringer.

Yderligere oplysninger om akkreditering kan du besøge http://caepnet.org.

Placeringer

  • Syracuse

    230 Huntington Hall, , Syracuse

Programmer

    Institutionen tilbyder også:

    Spørgsmål