LLM i international og europæisk erhvervsret
Online Cyprus
VARIGHED
3 Semesters
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid, Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
Introduktion
Mål for LLM i internationalt og europæisk erhvervsret Fjernundervisningsprogram
Formålet med Distance LL.M. i international og europæisk forretningsret er at tilbyde et forløb af avanceret undersøgelse til dem, der stræber efter at kende de juridiske aspekter af international og europæisk forretning, for at kunne bruge dem i deres konkurrencedygtige professionelle liv. Programmets pensum er designet til at udforske de væsentlige elementer i international og EU -forretningsret og til at forberede eleverne på stadig mere komplekse transaktioner og juridiske forhandlingssektorer såsom bank, transport og energi. Grundplanen understreger både de færdigheder og den viden, der kræves for effektivt at forstå multijurisdiktionelle transaktioner i det bredere internationale og EU -lovregime. Dette understreges af specifikke øvelser og vurderingsmetoder, som de er citeret i studievejledningen for hvert kursus og generelt metoderne til formative metoder.
LL.M. i International og European Business Law pensum er designet til at udstyre nuværende og fremtidige fagfolk med de færdigheder, viden og værktøjer, de har brug for til at håndtere vanskelighederne ved komplekse juridiske spørgsmål i forretningsret med tværnational karakter. Det er en grad, der er designet til at udnytte deltagernes arbejde. Dette bekræftes af de formative vurderingsmetoder og den enkelte elevs deltagelse i vurderingen af de andre gennem peer review -metoden, på en måde, hvor hver enkelt opleves meget. Elevernes forum og kursusdiskussionen bidrager også til dette aspekt.
LL.M. i international og europæisk forretningsret giver ajourført viden inden for en række juridiske områder, der udgør området for international og europæisk forretningsret, såsom handelsret, konkurrenceret og regulering, energiret, bank- og værdipapirret. Derudover har LL.M. program udstyrer advokater eller kandidater med en relevant baggrund som politik og økonomi med analytiske, ansvarlige og ledelsesmæssige færdigheder til at forbedre deres beslutningsevne og fremme organisatorisk trivsel inden for rammerne af et konstant skiftende og konkurrencedygtigt internationalt og europæisk juridisk miljø . Dette understreges af metoder som lyd- og videooptagelser, mens eleverne analyserer en given lydoptagelse og sender en rapport.
Denne tilgang udvider og uddyber elevernes forståelse af multijurisdiktionelle sager og grænseoverskridende juridiske spørgsmål; det fremmer færdigheder inden for forskning, analyse, syntese og kreativitet; og det tilskynder til bevidsthed om rollen og betydningen af juridisk rådgivning i internationale transaktioner.
Fordele ved programmet
- Den internationale prestige og anerkendelse af Neapolis University Pafos.
- Fremragende akademisk personale med stærk ekspertise i de underviste fag.
- Internationalt samarbejde med mange universiteter.
- Fleksibiliteten ved fjernundervisning.
- Brug af avanceret teknologi og ressourcer.
- Det dynamiske valg mellem synkron og asynkron fjernundervisning.
- Justeringen af LL.M. i international og europæisk forretningsret til aktuelle akademiske tendenser og markedskrav.
- Konkurrencedygtige studieafgifter.
Ansvarsfraskrivelse
Universitetet forbeholder sig retten til at definere de valgfag, der tilbydes på et studieår.
Indlæggelser
Læreplan
Programstruktur
Varighed
- 1,5 akademisk år (3 akademiske semestre, 90 ECTS)
I overensstemmelse med de relevante bekendtgørelser fra Agency of Quality Assurance and Accreditation in Higher Education har studerende mulighed for at afslutte deres postgraduate studier på to akademiske semestre (12 måneder), så længe de påbegynder udarbejdelsen af deres kandidatafhandling i løbet af første eller andet semester af deres studier, herunder i sommerperioden. I dette tilfælde kan færdiggørelsen af kandidatafhandlingen forlænges i løbet af sommerperioden i en eller to måneder. Under alle omstændigheder er det samlede antal ECTS fortsat 90.
Struktur
Undervisningen er opbygget som følger:
1. semester | 2. semester |
|
|
3. semester | |
DLLM600 Afhandling (Obligatorisk) |
For at opnå en postgraduate degree skal den studerende have gennemført 8 kurser med succes, og han/hun skal også aflevere sit speciale.
Undervisning, læring og evalueringsmetoder
For at fuldføre deres studier skal de studerende samle i alt 90 ECTS-point. Undervisningssproget er græsk og engelsk.
I løbet af første semester deltager de studerende i tre obligatoriske og et valgfrit kursus ud af det samlede udbud. På andet semester skal de studerende også deltage i tre obligatoriske og et valgfrit kursus blandt de udbudte. Hvert af kurserne (obligatoriske og valgfrie) svarer til 7,5 ECTS-point.
I løbet af det akademiske år afholdes der uddannelsesmøder for hvert enkelt kursus (obligatorisk og valgfrit) på følgende måde: seks (6) telemøder af to timers varighed med vejlederen for hvert kursus, som er ansvarlig for at informere, vejlede, rådgive og evaluere de studerende. Disse møder har primært til formål at yde generel støtte til de studerende samt at uddybe, uddybe og udvikle alle de kurser, som de studerende studerer. De studerendes tilstedeværelse ved disse møder er ikke obligatorisk. De hidtidige erfaringer har imidlertid vist, at de studerendes deltagelse i disse møder bidrager til en bedre forståelse af emnet og øger sandsynligheden for, at de studerende klarer sig bedre, både i de skriftlige opgaver og i de afsluttende prøver.
Hvert kursus evalueres ved hjælp af en skriftlig opgave i løbet af semesteret, en interaktiv aktivitet og eksamener ved semesterets afslutning i passende lokaler, som fastsættes i tid i forhold til de studerendes geografiske fordeling. I hvert kursus' undervisningsplan er det nøje angivet, hvordan og hvorledes bedømmelsen skal foregå.
På tredje semester forbereder de studerende deres afhandling, som svarer til 30 ECTS-point. Forudsætningen for at starte på tredje semester er, at man har gennemført otte (8) kurser med succes. Afhandlingen kan indsendes i op til et akademisk år efter den vellykkede afslutning af andet semester af studiet. Afhandlingen skal være relevant for indholdet af den kandidatstuderendes studier, være original, være baseret på forskning eller fuld udnyttelse af de offentliggjorte kilder og udtømmende undersøgelse af den relevante internationale litteratur, og den skal afsluttes med overbevisende konklusioner. Afhandlingens omfang må ikke være mindre end 10.000 ord og ikke mere end 15.000 ord. Konklusionerne, bibliografien og resuméet er medtaget. Efter indsendelsen afleverer den primære tilsynsførende en skriftlig og begrundet rapport med sit samtykke til offentlig støtte, hvilket sker offentligt eller via en elektronisk videokonference for et udvalg bestående af tre medlemmer.
De studerendes samlede akademiske præstationer er baseret på vurderingen af den skriftlige opgave, den formative vurdering og de afsluttende eksamener. Det er obligatorisk, at de studerende er fysisk til stede ved de afsluttende eksamener. Det er ikke en forudsætning for at deltage i den afsluttende prøve, at den studerende har bestået midtvejsopgaven, at han/hun har bestået den. Den endelige karakter, som den enkelte studerende får, er summen af de karakterer, der er givet for de enkelte bedømmelseselementer. Alle vurderingskomponenterne bedømmes på en skala fra 0 (fuldstændig fiasko) til 100 (absolut succes).
- Karakteren for opgaven udgør 20 % af kursets endelige karakter.
- Karakteren for de interaktive aktiviteter udgør 10 % af den endelige karakter for kurset.
- Karakteren for de afsluttende prøver udgør 70 % af kursets endelige karakter.
- For at få en samlet bestået karakter skal en studerende have mindst 50/100 i alle de ovennævnte bedømmelseskomponenter for at få en samlet bestået karakter.
Programresultat
Læringsresultater for programmet
Studerende, der deltager i og gennemfører LL.M. i international og europæisk erhvervsret, vil være i stand til at demonstrere viden, færdigheder og andre egenskaber inden for de specifikke ekspertiseområder, der tilbydes af programmet. Specifikt skal kandidater fra LL.M.-programmet derfor have:
- Kritisk analysere retspraksis, der er relevant for programmodulet.
- Selvstændig at undersøge lovgivningstekster og igangværende lovgivningsinitiativer.
- Diskutere de institutionelle rammer for international erhvervsret og EU-erhvervsret.
- Evaluere kontraktbestemmelser, der anvendes i forbindelse med internationale transaktioner.
- Diskutere europæiseringen af erhvervsretten i udvalgte nøgleaspekter.
- fortolke private aktørers rettigheder inden for rammerne af international erhvervsret og EU-erhvervsret.
- sætte spørgsmålstegn ved statens rolle i forbindelse med international erhvervsret og EU-erhvervsret.
- at sætte spørgsmålstegn ved tvistbilæggelsens funktion i forbindelse med international erhvervsret og EU-erhvervsret.
selvstændigt udføre omfattende og original forskning på specifikke områder inden for international erhvervsret og EU-erhvervsret