Hos Kingston Universitybrænder vi for at forbedre vores elevers livschancer ved at hjælpe dem med at få mest muligt ud af deres læringsmuligheder og udstyre dem med de fremtidige færdigheder og den viden, der er nødvendig på det 21. århundredes krævende arbejdsplads.
Kingston University tidslinje
Blandt de vigtigste milepæle i vores historie kan nævnes:
1899 - Kingston Technical Institute åbner og tilbyder kurser inden for alt fra kemi, elektriske ledninger og bygningskonstruktion til sygepleje, skræddersyning og modellering af ler.
1917 - Gipsy Hill College for læreruddannelse åbner
1926 - Uddannelsesrådet anerkender formelt instituttet som en teknisk skole
1930 - Kingston School of Art adskilles fra Technical College (flytning til Knights Park i 1939 og bliver et College of Art i 1945)
1946 - Gipsy Hill College flytter til Kingston Hill
1951 - De første bygninger på Penryhn Road campus åbner (i 1963 huser de 955 fuldtidsstuderende; 2,259 deltidsstuderende og 2,629 aftenstuderende)
1953 - Den tekniske skole åbner sit første bibliotek (med udlånstjenester fra 1954)
1957 - Undervisningsministeriet anerkender Kingston som en regional teknisk højskole
1963 - Gipsy Hill College får status som uddannelseskollegium
1965 - Den Tekniske Højskole opretter sit eget orkester
1966 - College of Technology køber sin første computer til en pris af 50.000 £.
1970 - College of Technology og College of Art fusionerer og danner Kingston Polytechnic; det tilbyder 34 hoveduddannelser, heraf 17 på universitetsniveau.
1975 - Gipsy Hill College fusionerer med Kingston Polytechnic
1992 - Kingston Polytechnic bliver til Kingston University
1993 - Roehampton Vale campus-bygningen åbner
1995 - Universitetet erhverver Dorich House
1999 - Universitetet fejrer sit 100-års jubilæum
Ligestilling, mangfoldighed og integration
Vi er stolte af at fejre og støtte vores levende Kingston University samfund
Velkommen til siderne om ligestilling, mangfoldighed og inklusion på Kingston. Find ud af, hvordan vi stræber efter at udfordre os selv til at tænke og handle anderledes, så alle på vores universitet føler, at de hører til, kan være deres autentiske selv og får mulighed for at udnytte deres fulde potentiale.
Vi ved, at vores mangfoldighed kun giver fordele for vores studerende, vores personale og vores arbejde. Jo flere forskellige perspektiver og erfaringer vi har, jo bedre kan vi skabe innovative måder at lære og undervise på og samtidig udvikle idéer og løsninger til at skabe og fremme lighed og social retfærdighed.
Kingston har en lang historie med at udfordre ulighed i alle dens former og arbejder hårdt for at sikre, at byen opfylder og overgår sine juridiske forpligtelser i henhold til Equality Act 2010 og Public Sector Equality Duty (pligten til at sikre ligestilling i den offentlige sektor). Vi er stolte af den hidtidige rejse, men vi erkender, at der stadig er meget arbejde at gøre. Se nedenfor, hvordan vi gør en forskel, et skridt ad gangen.
EDI-mål og -forpligtelser
På Kingston ser vi mangfoldighed som en styrke og værdsætter de mange forskellige baggrunde, identiteter og erfaringer, som vores medarbejdere og studerende bringer med sig til universitetet.
Vi er forpligtet til at styrke vores etik omkring lighed for alle studerende og medarbejdere og forpligter os til at forankre lighed i alt, hvad vi gør, og til at afvise racisme i alle dens former.
Vi lytter aktivt til og engagerer os aktivt i vores personale og studentersamfund og opstiller nye mål og forpligtelser, der vil fremme en kultur af accept uden undtagelse.
Inkluderende læseplaner
På Kingston mener vi, at i en global og mangfoldig verden bør vores uddannelser afspejle de erfaringer, som en bred vifte af mennesker med forskellige baggrunde og perspektiver har gjort sig.
Oprettelsen af et inkluderende pensum er en del af vores bestræbelser på at lukke den store kløft mellem studerende ved at gøre vores kurser mere inkluderende og tilgængelige for alle, uanset deres baggrund.