Mester i jurisdiktion
International University of Struga
Nøgleinformation
Campus placering
Struga, Makedonien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
3 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 1.200 / per semester *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
* pr. semester
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master i Jurisdiktion
Entusiasme og lyst til at bidrage til udviklingen af de videregående uddannelser var det eneste motiv, vi fører til højre dannelsen af Euro College - Struga. De første skridt begyndte med den akademiske oprigtighed, den måde vi valgte er vanskeligere, men vi har til hensigt at insistere mere og opbygge en højere uddannelsesinstitution, der ville være i takt med verden, en institution, der vil give læring med en sådan kvalitetsramme og vilje yde input til udviklingen af arbejdsvidenskabelig undervisning.
Motiveret af støtte fra mange udenlandske institutioner og landet, fortsætter med at gøre sikrere skridt uden forskel på alle vanskelighederne, fordi vi har en klar vision og mission. Støtte fra British University, "Kensington College of Business", af den berømte New Grade Group, forskningscentret European Business Competence License (EBCL), British Business Group, hvis opgave er at forstå de specifikke industristandarder. Vi havde også stor betydning for at støtte "American Heritage University" og College of London - "London City College".
Vi ville have elsket at udtrykke stor tak til alle ambassadører, fremtrædende ansigter og institutioner, der besøgte vores campus og støttede os i vores arbejde.
I akademisk 2007/2008 år startede vi som Euro College med tre fakulteter, og i 2008 vandt Ministeriet for Uddannelse og Videnskab i Republikken Makedonien akkreditering for to nye institutter, Institut for Politik og Europæiske Studier, Internationalt Institut for Økonomisk Udvikling og økologisk ledelse, som var årsagen til navnetændringen i "Struga International University.
Curriculum
År 1 Semester 1
- EU's kompetence og indre anliggender
- Internationale organisationer
- Forskningsmetodik
Fakultativt emne (valgt):
- Internationale økonomiske forbindelser
- Voldgiftslov
- Konkurs og konkurs
- Procedure
År 1 Semester 2
- International straffelov
- EU-institutioner
- Diplomatisk konsulær lov
Fakultativt emne (valgt):
- Friheder og menneskerettigheder
- Forfatter Lov og industriel ejendomsret
- Euro-atlantiske integrationer
År 2 Semester 3
- Procedurer i EU-institutioner
- og i Europarådet
- Administrative procedurer
- Etik og Deontologi
Fakultativt emne (valgt):
- Metoder og teknikker til
- konfliktløsning
- Medier og globalisering
- Regeringssystem i USA
Faciliteter
- 20 Forelæsningsrum (hver, 25 studerende kapacitet fuldt udstyret OHP, tv-skærme.)
- 3 Computer Laboratories (hver og en, 20 computere med den nyeste teknologi fuldt ud netværk og adgang til internettet.)
- 1 Computer Laboratory grafisk design
- 60 computerstationer.
- Bibliotek (50 pladser pladser kapacitet)
- Studerende værelse tutorial room
- Konferencerum
- 2 amfiteater (små og store)
- Refectory-cafeteria
- Deltagere Kontorer
- Executive konferencelokale
- Administrationskontorer
- Sekretær og justitskontor
- Karriere kontor
Overnatning
Studerende, der tilmelder sig og studerer på Struga International University, indkvarteres gratis på Hotel 'ArtHouse' (Art Caffe), Hotel 'Beograd', Hotel 'ART' og nogle andre, der ligger i centrum af Struga.
Så indkvartering i disse hoteller (indkvartering og ophold under studie) er helt dækket af den årlige betaling af Struga International University for sine studerende.
Hoteller er beliggende i de områder af byen, hvor eleverne har muligheder og gunstige betingelser for at opfylde andre grundlæggende behov og interesser som: cafébarer, restauranter, butikker mv.
Placeringer
Preshevo
IUS - Branch i Preshevo startede det akademiske 2010/2011 år, den 11. oktober. Studerende på dette universitet studerer i fire kurser: Det Økonomiske Fakultet, Det Juridiske Fakultet, Det Politiske Fakultet og Det Informative Teknologiske Fakultet - IT. 62 studerende indskrevet i første studieår, 10 af dem i kandidatstudier. Læringsprocessen foregår i tre undervisningsrum og et it-lab. Det ejer også et bibliotek, en amfiteater, elevbordsdiskotek, elevernes café og professorhus.
Gostivar
Grenen af Struga International University i Gostivar, i overensstemmelse med læseplanen reguleret af BasicStatute, omfatter en række aktiviteter, der er resultatet af færdiggørelsen af de faglige emner, der passer til hvert fakultet for IUS - Gostivar.
Det er værd at nævne, at professionelle samarbejder bygget på hovedstrukturer i denne høje uddannelsesinstitution med PrimaryCourt, anklagemyndigheden, kommunen og en række offentlige og private kontorer, der er villige til at bidrage med materielle og intellektuelle ressourcer, tjener til at gennemføre klinisk praksis som er nødvendig for ethvert fagligt kursus, der finder sted i de relevante fakulteter i IUS-Gostivar.
Adgang
Værdien af deltagelse for et semester koster 1200 euro i denar værdi. Deltagelse er inkluderet for alle nødvendige udgifter til et akademisk år (bøger, installation, seminarer og besøg, prøver, midtvejseksamen).
Stipendium
** 50 stipendier til de mest fremtrædende studerende
Det primære mål for Struga International University er at øge kvaliteten af videregående uddannelser i Republikken Makedonien og bidrage til faglig og kvalificeret forberedelse. Til dette formål yder vi 50 stipendier til de mest fremtrædende studerende. Studerende, der opfylder kravene under studiet, vil have mulighed for at få stipendier på 1 500 euro.
Ansøgere skal opfylde følgende betingelser:
Betingelser for anvendelse
• fortsat fremragende succes de seneste fire år
• Eksempler på adfærd
• Diplomer fra nationale, regionale og kommunale konkurrencer
Dokumenter nødvendige
• Kort biografi
• Motivationsbrev
• Kopi af udskrifter
• Kopi af fødselsattest
• Fotokopi af statsborgerskab
** Andre muligheder:
ADMISSION for at yde engangsfinansiering til offentliggjort videnskabelig forskning for 2011